ikinci kitap birinci kitaptan daha iyi ve deli dehşett, kesinlikle okumalısın ama önden söyleyeyim kırılmaya hazır ol😭 luxuria ve sidranın geçmişiyle başlıyor kitap ve birçok yaşanmışlığı öğreniyoruz, YANİ DİYECEĞİM DAHA KORKUNCU GELİYOR AMA MUTLAKA OKUMALISIIIIIN😭🫂