CDKV
Korkumdan ikinci kitaba başlayamadım. N. G. Kabal Canavarın da Kalbi Varmış
Fantastik
·
114 Gösterim
2 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
ikinci kitap birinci kitaptan daha iyi ve deli dehşett, kesinlikle okumalısın ama önden söyleyeyim kırılmaya hazır ol😭 luxuria ve sidranın geçmişiyle başlıyor kitap ve birçok yaşanmışlığı öğreniyoruz, YANİ DİYECEĞİM DAHA KORKUNCU GELİYOR AMA MUTLAKA OKUMALISIIIIIN😭🫂
Nur
Gönderi Sahibi
Kırılmaktan korkuyorum 🥹 ama kısa zamanda psikolojimi hazırlayıp başlayacağım. Daha bir merak ettim şimdi🥲
Nur
Gönderi Sahibi
İkinci kitabı okudunuz mu 🥲