Puan vermedi·184 syf.····Okunma: 03 Nisan 2026 21:47 Betimlemeler, anlatım o kadar başarılıydı ki okurken yapış yapış karanlık nemli ormanda ben ilerliyormuşum hissine kapıldım. Nefessiz kaldım. Boğuldum. Ormanın karanlığı aslında insanın ruhunun içindeki derin karanlıktır. Ormanda derinlere inildikçe insan ruhu da giderek vahşileşir. Sömürgecilik anlayışının yaşattığı vahşet tarif edilemez, ve bunları gerçekçi bir anlatımla okumak. Fazlasıyla kasvetli.