·192 syf.··Beğendi
···Okunma: 25 Mart 2026 00:00 Kıskançlığı en anlaşılabilir ve sade hâliyle iliklerime kadar hissettim. Kurgusu karışıkmış, diyalog yokmuş vs. hiç fark etmez; harikaydı. Okurken kişileri not aldım; gidişatta "Neydi, kimdi?" diye uğraşmadım.