Spoiler İçerir;
Modern klasikler serisinde Sineklerin Tanrısı kitabından sonra en sıkıcı kitaptı bana göre..
1984 misali başlayıp anlamsız bir sonla bitiyor,
Sadece bir insanın anlamsız hayatına eşlik ediyorsunuz kitap boyunca..
Bir yerden sonra Alex’in insanlara yaptıklarının bedeli olarak feci şekilde eziyet altında öldüğünü okumayı ve kitabın böylece son bulmasını umdum ama anlamsız bir sonla bitti..