·398 syf.····Okunma: 03 Nisan 2026 23:56 Yazarın Krallık kitabının devamı olduğunu bilmeden başladığım bir romandı. O sebeple ilk 100 sayfasını anlamadım; geç de olsa bu işte bir terslik var diyerek kitabın arkasını okuduğumda (bir hayli erken gelen bir hareket!) bende bir terslik olmadığını anladım. Oturdum ve Krallık kitabını hatırlamaya çalıştım. Sonrasında roman benim için anlam kazandı!
Tabii ki her Jo Nesbo romanı gibi heyecanlı, kanlı (!) ama beni pek sarmadı maalesef. Hikayenin içine giremedim; oradan oraya savruluyor gibi hissettim kendimi. Belki de Krallık bittiği gibi okusam benim için daha anlamlı olurdu…