·152 syf.··Beğendi
···Okunma: 04 Nisan 2026 00:26 Merhaba kitap dostlarım.. Hepimiz yalnızlığı severiz değil mi? Şöyle bir yalnız kalsam.. kafamı dinlesem.. kimse benden bir şey beklemese.. hatta ıssız ada bile çok cazip gelir.. kendinle başbaşa kalmak istersin.. herşeyden kaçıp sığındığımız yalnızlık.. Özgürlük.. Peki hep öyle yaşadığımızı düşünmek nasıl bir duygu? Hep yalnız.. Hep kimsesiz.. bir nasılsın sorusuna hasret..
Fournier bu 145 sayfalık kitabında yalnızlığı öyle güzel anlatmış ki hiç bitsin istemedim..
Şiddetle tavsiye ederim..
Kitapla kalın dostça kalın