DEHA - MARİE LU
10/10
·360 syf.··
2026 11. kitabı
·
4 günde okudu
·
Okunma: 04 Nisan 2026 02:09
Okuduğum en iyi distopyalardandı kesinlikle. Yılın favorilerinde net yer alacak bir kitap, her ne kadar kitap 2013te yayınlansa da ben henüz okudum Kitap Efsane'nin devamından ilerliyor, Day ve June'un Cumhuriyet'ten kaçışları sonrası olanları okuyoruz. Efsaneye puanlama yapmamıştım çünkü daha önce okuyup yarım bıraktığım ve daha sonra dönüp okuduğum bir kitaptı. Efsane de güzeldi ama bana kalırsa Deha felaket iyiydi. O devrim hissiyatını iliklerime kadar hissettim. Ayrıca karakterlerin tepkileri bana o kadar geçti ki, çok gerçekçiydi. June'un hayatı boyunca inandığı amaçların bir anda yalan olmasıyla yaşadığı şok ve taraf seçmekte zorlanması, Day'in eline bir anda geçen güçle ne yapacağını bilememesi falan o kadar yerinde tepkilerdi ki. Zaten kitaptaki aksiyonlara değinmiyorum bile ÇOK İYİYDİLER. Marie Lu gerçekten çok iyi ve kaliteli yazmış. Özellikle son yüz sayfada "vay be, ne zekice yazılmış bir kurgu." diye çokça düşündüm. Kitabın dünyası bence çok iyi işlenmiş, distopya diye bağırıyor ve sizi içine çekiyor. Savaş atmosferi kendini hissettiriyordu, devrim de aynı şekilde. Yani gerçekten baya keyif alarak okudum, karakterlerin ilişkisi de beni bitiriyor. İmkansız bir zıtlıkları var ve bu yüzden saatlerce ağlayabilirim June ve Day'e bayılıyorum her ikisine de!! Kitabın dili de ilk kitaptaki gibi akıcı, zor bir dili yok. Heyecanla final kitabına geçeceğim ama birazcııık korkuyorum. Yorumum bu şekildeydi, okuduğunuz için teşekkürler! <3
1000Kitap
DehaMarie Lu · Pegasus Yayınları · 20163,303 okunma
·
114 Gösterim
1 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
kitabi okuyuup incelemene kostumm kaydetmistimm ve hepsine katılıyorum cok iyiydi ya😭😭😭
۶ৎ Ophelia
Gönderi Sahibi
demiiii😭😭