Puan vermedi·365 syf.··
2026 19. kitabı
Sezgin Kaymaz abartılması gereken bir yazardır. Her kitabı yurtta ve dış temsilciliklerde ve de mümkünse yavru vatan Kıbrıs'ta kutlanmalıdır. Bu yazarın ilk kitabı sanırım. Ya da yayımlanmış ilk kitabı. Yani ilklerden biri olabilir. Sevilir her türlü. Bu kitap tıpkı diğer Sezgin Kaymaz kitapları gibi insanı düşle gerçek arasında salınmaya bırakıyor. Daha çok gerçeğe yalpa vuruyor insan okurken yine de. Zaman, içinde dolaştığımız ama kaybolduğumuz sanısına kapıldığımız bir ormandır. Bu ormanda tek yol göstericimiz Sezgin Kaymaz olabilir.
Geber Anne!..Sezgin Kaymaz · İletişim Yayınevi · 2013895 okunma
·
36 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.