·210 syf.··Beğendi
···Okunma: 26 Mart 2026 22:59 Bu kitabın olayları o kadar trajik ki kağıtların içinde boğuldum resmen! Çok fazla konuyu bir arada işliyor: aile, siyaset, büyüme vb. Bir çok konu. Ana karakter benim pek bi sinirimi bozdu ancak sonradan sonradan sevmeye başladım. Yazarın betimlemeleri ise kolay anlaşıldığı kadar etkili olan betimlemelerdi. Distopya kitabı olarak geçmiyor diye biliyorum ama karakterlerimizin yaşadığı yer tam olarak bir duitopya. Tavsiye ederim. İyi günler