Bu iletiyi paylaşmam bir sebepten ötürüydü.. Bazen insan yorulur, kalbi yaşantısına Ağır basar, çok içerlenir herşeye, baktığı gördüğü herşey bomboş gelir, dünya Sahiden bir mânâ ifade etmez.. İşte o zaman Kalp Asıl sahibini arıyordur.. Allah adamları Kalbe huzur ruha sükut verir:) Onlara baktıkça İnsan Asıl Gâyesini hatırlıyor.. Hepimiz kusurluyuz, hatalıyız.. Sevgi çok büyük bir nimet, onu hakiki yerine çevirdiğinde Dünyada cennet yaşıyorsun. Rabbim Sev bizi,sevdir bizi, sevindir bizi..🥀🤲🏻