8/10
·128 syf.·
6 günde okudu
·
Okunma: 05 Nisan 2026 04:43
·
2026 17. kitabı
Tuba Karatop
9.4/10 · 17 okunma
·
131 Gösterim
2 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Nesrin A.
Gönderi Sahibi
Amatör bir ilk kitap olacaktır beklentisiyle okumaya başlamıştım, çok başarılı buldum. Edebiyata dair sanırım en sevdiğim şey sıradan insan olma hikayelerinin estetik bir şekilde kurgularda yansıtılması. Komşunun hayatını böyle dinlemezsin ama iyi yazan bir kalemden iştahla okursun. Sevgili Tuba Hanım’ın ellerine sağlık.
Mesajı yeni görüyorum. Çok teşekkür ederim Nesrin Hanım 😊 💐
Keyifli okumalar dilerim 💐
Nesrin A.
Gönderi Sahibi
Teşekkür ederim, emeğinize sağlık ♥️