·147 syf.··Beğendi
···Okunma: 05 Nisan 2026 18:24 “Cahilliği ancak okumakla yenebiliriz.” (S:40)
Gerçek bir hikâye…
Ürgüp’te gerçekten yaşamış olan Eşekli Kütüphaneci Mustafa Güzelgöz’ün hikâyesi.
Ürgüp’te kurduğu kütüphaneye kimse gelmeyince çareyi köylere eşekle kitap taşımakla bulan Mustafa Bey başlarda tuhaf karşılansa da sonradan herkesin çok sevdiği ve dört gözle beklediği bir insan haline dönüşür. Çocuklara, kadınlara kitap okumanın ne kadar gerekli ve güzel bir şey olduğunu aşılamış bir insan.
Kitap sevgisinin en güzel anlatıldığı kitaplardan biriydi benim için. İyi ki böyle temiz yürekli insanlar var.
Umarım herkes bir gün bu kitabı okur. Keyifli okumalar dilerimm