Kişileri ayrı ayrı incelemek uğraşmaya değmez. İnsanlar bedensel yönden de, ruhsal yönden de birbirine benzer: Her birimizin bir beyni, bir dalağı, bir kalbi vardır, ciğerlerimizin yapısı da aynıdır. Ruhsal yapımız da hemen hemen aynıdır. Görünüşteki küçük farklılıkların bir anlamı yoktur. Tek bir insanı ele alıp incelemek ötekilerin tümüyle ilgili karar vermek için yeterlidir. İnsanlar ormandaki ağaç gibidirler. Hiçbir bitki bilimci her akağacı tek tek incelemeye kalkmaz