Yazarın kalemi büyüleyici,kısa ama etkileyici bir roman...Ancak pek çok okur gibi ,ana konu banada rahatsızlık verdi... Ama bu önüne geçmedi ... Şehirde ki salgın korona günlerini anımsattı... halktan saklanan gerçekler aynıydı... Gününüz güzel geçsin keyifli okumalar