Belki kitabı biraz fazla umutlanarak aldım sanırım o yüzden hayal kırıklığı yaşadım. kitap beni tatmin etmedi, beklediğim gibi değildi.
Objektif değerlendirmem ise şöyle: Yazarın uslubu kötü değildi farklı bir kurgu farklı bir bakış açısı, insan psikolojisi üzerine yazılmış güzel bir kitap olabilir.