·160 syf.··Beğendi
···Okunma: 30 Mayıs 2018 20:00 Herkes gider mi?
En sevdiğim bölüm buydu.
Avut kendini.
Aklına gelen, yüreğinden geçen her şeye sarıl kendini avutmak için. Tutunmak için her duyguya, her düşünceye fırsat ver, kendini kapatıp, elinin tersiyle bir kenara itme sana iyi gelecek şeyleri.
Ama sana bir şeyi itiraf edeyim mi?
Kendini avut ve sonra unut söylediklerimi.
Başka biri olacak.
Senin gibi öpecek.
Senin gibi koklayacak.
Senin gibi bakacak.
Senin gibi sevecek....
Okumaya değer bir kitap.