Puan vermedi·274 syf.··Beğendi
···Okunma: 31 Mart 2026 00:00 Filmini yıllar önce izlediğim ama kitaplarına bir türlü başlayamadığım seri ve kitabı okurken aslında Harry'nin ne kadar mutsuz olduğunu ve Hogwarts'ın ona cidden bir yuva olduğunu fark ettim maalesef filmler bunu yansıtamamış. Ve kitapta ağladım, filmde hiç üzülmeme rağmen. Galiba şunu anladım ilk kitaplarını okumak gerekiyormuş