Bütün dünyayı görebilen insanın kendini görememesi ne trajedi! Birine kızıp bağırırken yüzüne oturan şeytanı, bir başkasını kıskandığında gözlerinde parlayan hırsı, birlikte yaşadığı insanlara değer vermediğinde üzerinden dökülen küçümseme ve sevgisizliği görememesi ne acı! Çeşit çeşit hâllerinde girdiği suretleri göremediği için olsa gerek, kendini hep nazik, hep mütevazı hep saygılı zannetmesi, Ne yazık!
Sayfa 6