Okuduğum ilk tiyatro oyunlarından olmasına rağmen bayıldığım bir oyundur. Okurken ve izlerken sıkılıyorsunuz ama yazarda zaten tam da bunu amaçlamış zannımca. Bir sürü anlam yükleyebileceğimiz Godot'yu kahramanlarla beraber siz de bekliyorsunuz. Geç kalmayın okuyun.