·168 syf.··Beğendi
···Okunma: 07 Nisan 2026 20:39 Ramazan ayının başucu kitaplarından olabilecek nadide bir eser. Etkisini o mübarek günlerin atmosferinde hissetmek daha kuvvetli oluyor, Ramazanın büyüsünden olsa gerek.. O coşkuyu Ramazanda yaşayıp, bu coşkunun gölgesinde bir hayat sürebilenlerden olma niyetiyle yola revan olduk..
Dili çok sade ve bi o kadar anlaşılır ki; kitap okunmuyor, akıyor sanki. Altını bol bol çizmek gereğinde hissettim. Evet, bir çoğu bildiğimiz şeyler. Ama bilmek yetmiyor insana işte. Nisyan kökünden gelmemizden belli. Unutuyoruz biz. Kolay unutuyoruz. Bildiğimizi daha önce hiç bilmemişçesine silebiliyoruz hatırımızdan. Oysa bildikçe hatırlamamız gereken ne çok şey var!