Puan vermedi·336 syf.····Okunma: 07 Nisan 2026 21:46 Yazarın okuduğum ilk kitabı. İsmine bakınca sanki kasvetli, bunaltıcı bir havası varmış gibi görünse de okumaya başlayınca yazarın anlatımı, kitabın akıcılığı insanı hemen içine çekiyor. Hangimizin içinde bir dünya ağrısı yok ki.. Hangimiz o ağrının peşinde giderken kendimizi, sevdiklerimizi ihmal etmedik ki.. Mürşit’in ve Madencinin arkadaşlığında gizlenen gerçeklerin peşinde leziz bir eser. Yazara hayran olmamak elde değil.