Puan vermedi·175 syf.····Okunma: 07 Nisan 2026 15:42 Kitap 21 durum hikayesinden oluşuyor. Durum hikayesi diyorum çünkü hikaye bitse bile devamı zihnimde çeşitli hikayelere evriliyor. Kitabı sevmemin en büyük sebebi de bu. Yazar kitapta çoğu kişiye basit gözükecek şeyleri kaleme almış fakat asıl gerçekler ve duygular bunlar.
Yazar kitabında aslında sıradanlığa ne kadar ihtiyacımız olduğunu da hissettiriyor. Ayrıca mutlu olmak gerçekten çok kolay ve güzel sadece bakmasını bilip, anlamalıyız. Bence hayatın basitliğini romantize etmek, hayatı daha sıradan ve olması gerektiği gibi yaşamamızı sağlar. Hayatımızın ve hayatların çok güzel olduğunu anlarız.