Bir rus klasik eseri daha
Muazzam betimlenmiş , hikaye çok realist okurken petrovice sinirlenip , öfkeleniyorsunuz ama tabi aşk bu kime ne zaman olunacağı bilinmediği için aşk zaten, güzel bir sonla bitmesini elbette yeğlerdim ama o zaman da bir rus klasiği olmazdı.