·224 syf.··Beğendi
···Okunma: 05 Nisan 2026 00:00 Çok zor bir durumdayken, kendimi toparlamak ve kafamı dağıtmak için okumaya ihtiyacım vardı ve nasibime de bu kitap düştü. 18 senedir baktığım, beraber büyüdüğüm iki kedimi birbirlerinin peşi sıra kaybettim ve toparlanmam gerekiyordu. Kitap belki yitip giden bir sevgilinin ardından yaşanılanlarla ilgili olabilirdi ama ben her satırını kendime uyarladım. Dört başı mamur şekilde toparlamadı ama iyi geldi.