·628 syf.····Okunma: 09 Nisan 2026 10:43 İncir kuşlarından sonra çok sarmadı o duygu bana geçmedi maalesef. İncir kuşlarının hikâyesi içime işlemişti yazar tarihsel verilere daha çok değinmişti fakat bu kitapta çok fazla tecavüz anları paylaşılmış yani tamam evet bu hikâyenin bir parçası ama kitabın sonunu zor getirdim hiç abartmıyorum neredeyse her sayfasında tecavüz anlatılmış bu nedenle duygusu çok geçmedi. Birde sürekli biz komşularımıza inandık onlara nasıl güvendik şeklinde diyaloglar geçiyor ve bu çok sık tekrar edilmiş birkaç sayfa sonra aynı cümleler yine karşınıza çıkıyor ben açıkçası kitapları yarım bırakmayı sevmediğim için kendimi zorladım ama çok sıktı beni incir kuşlarından sonra yazar kitabı sevildiği için bence zorlama bir şekilde hikayeyi uzattıkça uzatmış gereksiz tecavüz detaylarına yer vermiş.