·219 syf.··Beğendi
···Okunma: 09 Nisan 2026 12:57 Yarım kalsa bile çok şey hissettiren bir roman. Dostoyevski eğer tutuklanıp sürgüne gönderilmeseydi belkide tamamını okuyabilecektik. Ama bu tutuklama dünya edebiyatı açısından hayırlı oldu diyebiliriz bir bakıma. Çünkü çok daha büyük eserlerin yolu açılmış oldu. Romanın dili çok akıcı ve çeviri iyi.