·133 syf.··Beğendi
···Okunma: 09 Nisan 2026 22:29 Her okuyanın mutlaka kendinden bir parça duygu bulacağı muhteşem bir şiir kitabı. Okurken ben çok ağladım. O kadar yoğun duygular yaşatıyor okuruna.
"Yağmuru sevdim, çünkü gözyaşlarımı sakladı
Gülmeyi sevdim, çünkü acımı içimde gizledi..."