9/10
·84 syf.··
2026 12. kitabı
Çok etkileyici, okuduktan sonra ‘Ne kadar da güzel sevmiş yazar,’ diyeceğiniz bir eserle geldim bugün. Şükrü Erbaş’ın, eşini kaybettikten sonra yazdığı şiirlerden oluşan, ağıt niteliğindeki Yaşıyoruz Sessizce… O yası, ölümün ardından geride kalanlara bıraktığı acıyı ve yalnızlığı hissetmemek mümkün değil. Yazarın kalemine sağlık. Benim için oldukça duygu yüklü ve etkileyici bir okuma oldu. Sizde bu duyguları derinden hissetmek isterseniz tavsiyemdir. Fazla yorum yapmayacağım, aşağıya ve gönderiye bıraktığım alıntılar konuşsun. “Ne yapacaklardı, değil mi Başkalarının ölümü Bir gizli yaşama sevinciyken.” “İster ölüm olsun ister ayrılık İnsan unutur mu var olduğu bedeni. Dünya sözüm, can evim Bir gün ağzından uzak gülerse ağzım Tanrı gökyüzüyle boğsun beni.” “Ölümü senden mi öğrenecektim Soluğu canımdan çekilen kadınım.” “Seni unutacak ömrüm kalmadı Bir soğuk zamanın akşamında Dönüp yine sana başlıyorum…” “Yastığını koklaya koklaya öğrendim İnsan bir kere ölüyormuş meğer…”
1000Kitap
Yaşıyoruz SessizceŞükrü Erbaş · Kırmızı Kedi Yayınevi · 201616,1bin okunma
·
34 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.