Puan vermedi·210 syf.··Beğendi
· Yazar toplumun sosyoekonomik durumunu çok güzel yazmış. Büyük İleri Atılım ve Kültür devrimi Çin için tam bir fiyasko olmuş kıtlıktan milyonlarca insan ölmüş. Mao için kanını canını ver sloganını da net olarak görüyoruz ama ailenin kendi dramını abartmış. En son tarlaya oturup "Birimiz bir p*k yedi ama kim? Günahı boynuna ben babamdan şüpheleniym yoksa garezin bana mı?" deseydi süper olurdu.
Dram bana fazla geldi ama yine de kitabı beğeneceğimi kim bilebilirdi ki?