Dan brown kitaplarının arasında bence en merak uyandırmayan kitabıydı. Sanat tarihi ile ilgili detay çok azdı tarih ile ilgili detay çok azdı. Pozitif yanları ise kitap akıcı kendini okutturuyor sürükleyici biraz nörolojiye ve psikolojiye değinmiş. Kendi başına değerlendirdiğimiz zaman güzel klasik bir dan brown kitabı ama Dan brown kitapları arasında biraz sönük kalmış