Maggie O'Farrell ‘ in kaleminden çıkan harika, etkileyici bir roman. Yazarın dili öylesine akıcı ve zarif ki her sayfada ayrı bir duygu yoğunluğuna giriyorsunuz. Eser bilindik bir hikayeyi farklı bir açıdan ele alıyor. William Shakespeare ın hayatına uzaktan dokunan bir hikaye. Kitabı bitirdiğimde inanılmaz duygu yoğunluğu yaşadım. Sessiz ama çok derin bir roman. Eminim sizlerde ben gibi okurken gözyaşlarınıza engel olamayacaksınız. Bu duygu yüklü kitabı okumayanlara kesinlikle okumalarını tavsiye ederim…
Bir annenin kaybı, sessiz acısı ve derin sevgisi…
Kitapla kalın…