8/10
·456 syf.··
2026 2. kitabı
Nermin yıldırım bu kitapta çok hazla evde bulunan fakat hiç “Ev” de hissetmeyen Seher karakterinin hikayesini anlatıyor. Olayların Camino de Santiago yolunda geçmesini çok sevdim. Hikaye akışı başta çok huysuz gözüken Seherin psikolojisini anlamamız açısından çok güzel ilerliyor. Kitapta geçen Türkiye’nin farklı yerlerinde dinlenen şarkıları dinlemek, hac yolunu Seher, Şerbet ve Ogi ile beraber yürümeyi çok güzeldi, beni etkileyen bir yolculuktu.
EvNermin Yıldırım · Hep Kitap · 20206,8bin okunma
·
33 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.