Ben ne okudum öyle. Bütün hafta sunumu bu kitapla geçirdim. Masum bir aşk olarak başlayan bir kitabin sonunu hiç böyle beklemiyordum. Aşk değildi bu saplantılı olmak hasta olmaktı bu, bu bir tür pisikopatlıktı. İlk kez bir kitap kahramanından nefret ettim. Olay örgüsü çok çekiçi çok sürükleyici. Ama şu soru aklıma takıldı. Acaba yazar bunu hangi duygular ve pisikopatca düşünceler eşliğinde yazdı? Kıza çok üzüldüm.
✯Bellisperennis✯ bir insana dokunmak için bir nedene ihtiyaç olmadiğını, nedensiz de yapilabildiğini bana gösterdiği için ablama teşekkür ediyorum.