Merhaba 1k üyeleri... Ahmet Büke'nin bir kaç öykü kitabını okumuştum ama o kitaplar; Balıkçı, Asım, Osman, Leyla, Yusuf Reis ve Deli İbram gibi etkilememişti beni... Evet roman Boz, Gök ve Kızıl bölümlerinden oluşuyor ama 89. Sayfada başlayan "İzmir İçi Bir Seyrüsefer" ile kitabın akıcılığı yoğunlaştı... Kitap, 1.dünya savaşından sonra Köstence adasında yaşanan olayları; yoksulluğu, açlığı ve zengin insanların fakir insanlara yaşattıkları zülmü ama bu zülüm karşısında mücadele eden kahramanların hayatını anlatıyor... Kitap buram buram İzmir kokuyor... Sanki İzmir'i geze geze okudum kitabı... Kesinlikle okunması gereken bir kitap... Hadi! Deli İbram gibi Dirilin... Sevgilerimle, iyi geceler...