2/10
·293 syf.··
2026 10. kitabı
·
3 günde okudu
·
Okunma: 12 Nisan 2026 23:20
Kitabı sevenler tarafından linç edilmem umarım ama ben hiç sevmedim. Betimlemeler öyle çok öyle çok ki, inanılmaz yorucu bir okuma oldu. Bazen eeeeh tamam anladım konuya geel diye yaka paça yırtasım geldi Kitabın adı Hamnet ama en çok annesi Agnes anlatılıyor, en çok onun dünyasına yer vermiş yazar. Hamnet ismiyle okuyucuları kendine çekmek mi istemiş nedir bilemiyorum ama Hamnet e dair çok detay yok kitapta. Agnes in hamilelikleri, doğumları, kocasıyla yaşadıkları vs. Ama gerçekten çok fazla tasvir var çok uzatılmış bir kitap. Bu kadar uzun ve detaylı tasvir yapabilmek ustalık ister tamam ama ,yazar adeta; bakın ben ne kadar gerçekçi yazıyorum, tasvirlerimle size kitabı yaşatıyorum demek için tasvire boğmuş resmen. Bu da o ustalıklı kalemi öldürmüş, okuyucuyu boğan bir havaya dönüşmüş resmen. Üstelik tam bir olay olurken araya giren uzun tasvirler yüzünden defalarca olaydan koptum ve sayfayı baştan okudum. Ortada anlatılacak çok güzel etkileyici ve duygusal bir hikaye varken neden okumayı zorlaştırmış anlayamadım. Tasvirlerin boğuculuğu olmasa gerçekten güzel bir kitap herkes okusun derdim ama maalesef diyemiyorum. Abartıldığını düşünüyorum.
HamnetMaggie O'Farrell · Domingo Yayınevi · 20249,7bin okunma
·
73 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.