KerZeY35
@kerzey35 · 2ay
Takip Et
Adamın biri...
"Adamlar, adam olsaydı.." dedi, adamın biri..
"Adamlar, adam olsaydı, kadınlar hiç solmazdı.."
Zehra Yaden
2 beğeni
·
1 paylaşım
·
6 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.
Giriş Yap