8/10
·398 syf.··
2026 58. kitabı
·
23 saatte okudu
·
Okunma: 11 Nisan 2026 09:54
Oysa ayin yapacağımızı sanıp heveslenmiştim ayin mayin yok hayallerimi yıkan vicdansız yazar kıskıs gülüyor... Ceza olarak kitabını didik didik size sunucim. Benim beynim yandı sizin de yansın bana ne Şimdi burada bizi karşılayan dehşet bir giriş bölümü var. Len noli diye tepki göstereceğiniz, benim gibi delilerin ise ağzının suyu akabileceği heves ortamı oluşuyor. Lakin ve lakin karşımıza 8 tane erko karakter çıkıyor. Haberiniz olsun, 8 kişiden aklımda kalan 3 isim var. Hepsi akademide, yurtta kalıyor. Bonus olarak, hepsi eserekli tipler, bir tane normal insan yok. Yani okurken hissettiğim buhran 'İnsanlığımı yitirirken' i okurken hissettiğimle eşdeğer. Biravo! Danza abi duysa gurur duyardı ama adam ölü. Homofobik değilim ama aşırı kaçan Cinsel şeyleri okuyamam. Malum Wattpadde yeteri kadar gördüm. Karakterler arasında eşcinsellik aşkı maşkı var. Ancak dikkat ettim, kadın ve erkek arasındaki tutku ve cinsellik nasıl işleniyorsa, ama herkesin okuyabileceğim derecede, o şekilde yazmış. Zaten başta bunların hepsi erko mu olsa isimler unisex mi diye düşünme sebebim buydu. Kurgu güzelse beni böyle işler rahatsız etmez, dediğim gibi aşırı değilse. Neyse bu vatandaşlar aşırı buhranlı, şiddetli, korkulu kendi dünyalarındayken aralarına bir kızçe katılıyor. Ama öncesinde içlerinden biri ya da birileri sürekli katliamlı kabuslar görüyor. Bir takım olaylar sonrası kızın amacının başka olduğu ortaya çıkıyor. Kızın yanında gizemli bir karakter bitiveriyor. Ama hırlı mı, bilemiyoruz. İstedikleri bir şey var ve Kabul edecekler mi? Öncelik kimin? Sonra o efendi... Söylemicim. Hikayenin tek kusuru betimleme fazlalığı. Vicdansız yazar karakterleriyle birlikte bizi de bunalıma sürüklemeyi amaç etmiş meğerse. Tarikatçı yazara sevgiler. Ancak 2nci kitapta ayin olmazsa kan çıkar, haberin olsun. Dehşetle okuyun
Tarikat: ÇağrıDemet Yılmaz · Oleksa Yayınevi · 202511 okunma
·
190 Gösterim
1 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Yorum için teşekkürler 💜 fakat bazı şeyleri düzeltelim 😂 öncelikle kimsenin öldüğü yok (yorumu okuduğumdan beri "kız kim ölüyor, benim niye haberim yok 😂" diyorum) ✨ Timothy ve Peter arasındaki ilişkinin, kadın ve erkek arasındaki tutku nasıl işleniyorsa öyle yazıldığına dair yorum beni yaraladı 😂 çünkü ortada, kitabın kapağına dahi sembolü işlenen bir av-avcı ilişkisi var 🦋 Çağrı ile ilgili en sevdiğim plot twist de bu olsa gerek 🤭 kâbuslarda katliam yok ve Crystal da aralarına katılmıyor 🤷🏻‍♀️ betimlemelerle yapmaya çalıştığımı umarım hepimiz iliklerimize kadar hissederiz 👺kitapla kalın 💖