·375 syf.··Beğendi
···Okunma: 12 Nisan 2026 17:04 Ölülerin ölü kalması herkes için daha iyidir.
Yeniden diriliş…İnsanlık tarihinin en güçlü ve en kadim temalarından biri..
Kızamıyorum Louis’e. Sevdiklerinizi kaybetseniz ve onları geri döndürme şansınız olsa siz de kullanmaz mıydınız? Yalnız yeniden dönenlerin eskisinden biraz farklı olduklarını da belirtmeliyim. Dengenin sağlanabilmesi adına illaki eksiler de olacak değil mi? Saldırgan bakan gözler, toprak ve ölüm kokusu,yürüyüşte dengesizlikler ve öteki dünyadan getirdikleri korkunç bilgiler.
Okurken epey gerildim ben. Stephen King’den okuduğum ilk kitaptı. Hem rahatsız edici hem de merak uyandırıcı. Kategorisinin hakkını veriyor. Korku kitapları seviyorsanız tavsiye ederim. Keyifli okumalar. :)