10/10
·1062 syf.··
Beğendi
·
2026 8. kitabı
·
18 günde okudu
·
Okunma: 01 Mart 2026 23:28
Okurken çok farklı duygular içerisine girdiğim bir kitaptı. Uzun olmasına bakmayın, su gibi akıp gidiyor. Kitap aşk ve ayrılık temalarını çarpıcı bir şekilde işlemesiyle birlikte evlilik, boşanma ve sevgi hakkında pek çok çözümleme yapmanızı sağlıyor. Kitapta en çok kızdığım karakter Vronskiy oldu. Gençlik hevesleri için Anna'yı kullanmış gibi hissediyorum. Geçici bir hevesti belki de Anna onun için. Anna Vronskiy ile tanışmasaydı böyle bir deneyimi hiç yaşayamayacaktı, belki de hiç mutlu olamayacaktı. Hiç mutlu olamadan ölmektense bir dönem mutlu olup ölmek kabul edilebilir. Kitapta Aleksey Aleksandrovice çok kızılmasına rağmen ben onun da kendince haklı sebepleri olduğunu düşünüyorum çünkü bu evlilik kendi seçimi değildi, o da hayatını hırslar üzerine kurmuş ihtiraslı bir adamdı. Tabii bu yönü kötü ama şekil verilmemiş bir hamur olduğunu düşünüyorum. Yine de Anna'nın küçük Ani'yi doğurduktan sonra yanında olması çok mutlu etmişti beni. Kesinlikle şans verilmesi gereken bir kitap, okumadan yaşanmaması gereken bir kitap. 🩵
Anna KareninaLev Tolstoy · Türkiye İş Bankası Yayınları · 202555,7bin okunma
·
20 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.