·271 syf.····Okunma: 13 Nisan 2026 23:06 Çabuk ve heyecanlı okudum denilebilir. Betimlemeler gayet güzel yapılmış, olayı yaşıyorsunuz gibi bir hava vardı. Sevda denilen şey Bihruz bey gibi müsrif, dertsiz, tasasız bir adamı yola soktu denilebilir. Fakat keşke kendi düşünüp tasarladığı gibi olsaydı her şey..