·400 syf.····Okunma: 09 Nisan 2026 18:40 Her karakter bir dost, her satır dosttan avuçlarıma düşen birer anıydı sanki.
Okurken birçok duygunun tecrübesiyle sarsılırken zihin dünyamız,avuçlarımızdan kayıp giden dostların hüznüyle hüzünlenirken bulduk kendimizi. Her sonlu gibi bu güzel hikayenin sonuda buruk bir tat bıraktı gönlümüzde. Hem güldürdü, hem akıl almaz hikâyelerin acısıyla kafamızı allak bullak etti. Kimi yerlerde önyargımıza kurban edip bu da klişeymiş dedirtti ve nihayetinde derinlerindeki sır ile soluksuz bir dünyanın içinde bulduk kendimizi. Kimi sonlar sevdiklerinden ayrılmanın hüznünü verir insana. Bu kitapta bizlerde öyle bir hüzne sebep oldu tatlı bir huzurla. Kim bilir belki bizlerde, kendi hikayemizin peşi sıra yol almaktayız bir dehlizin sonunda en yakın dostumuzu bulmak umuduyla kanat çırpan bir şekerbaz misali. Velhasıl kelam bu güzel eser ile tanışmamıza vesile olan @kaanmuratyanik 'a teşekkür ederim.
Tavsiyemizdir efendim