Eğitim yuvaları bile artık böyle güvensiz bir ortama dönüşmüşken, toplumdaki çürüme okullara bu kadar yansımışken değişim ve iyileşme, eğitim öğretim mümkün olabilir mi?..
Geçen markette küçük altı yedi yaş bir kız çocuğu,anneanne yada babaanne bilmiyorum.kadin yaşlı,baya bir yaşlı.kiz en az on tane cipsi almış.kadin diyor ki bu kadar para almadım yanıma falan anlatıyor.Bende dedim ki kızım nineni dinle hem onlar çok zararlı...
Sadece bunu dedim.
Kız çocuğu bana.
1senin kızın değilim!!!
2 SANANE
3 zararlı da olsa ben alacak dediysem alacak!!
Ahhh yeminle o sarı saçlarına hayran baktığım iyi niyetime bile kufrettim kendime.
Salak mısın da bu kadar duyarlı olmak zorunda mısınİsine baksaydin ya . Kendime saya saya bi hal oldum. Evet belki bananeydi ama Eğitim herşeyden önce evde başlıyordu... Üzüldüm,teyze kusura bakma yavrum falan diyo kıyamam.O da çaresiz!!! Sustum alacaklarımı aldım çıktım. Bu kadar nefret ,bu yaşa inmese iyiydi.çirkefliğin adı özgüven oldu
Koşarak, severek, aşkla gittiğimiz okullarımızdan korkar olduk. Öğrenciye, veliye, kapının önündeki birine bir şey söylemeye çekinir olduk. Nereye gidiyoruz, ne olacağız böyle biz..
Kitap dostum bence yan bakmasına bile gerek yok bu çağda, bugün yaşanan olay toplumun çürümeye ne kadar müsait olduğunu bir kez daha gösterdi. Gerçekten yazık.
Sadece bir yerde bulunuyor olmak bile şanssızlık olabiliyor canım, maalesef öyle bir çürümenin içindeyiz...
Yorumunu yanıtladım zannedip yoruma eklemişim, dalgınlıkla🥺