Ve bunlar artık okullarda.
Adam yan baktı diye cinayet işleyenler var bu memlekette.
Sayfa 11·Kitabı okudu
Alıntı
··1 alıntı·
1 +1'leme
·
8bin Gösterim
6 Yorum
Lütfen giriş yapınız.
Saliha
Gönderi Sahibi
Eğitim yuvaları bile artık böyle güvensiz bir ortama dönüşmüşken, toplumdaki çürüme okullara bu kadar yansımışken değişim ve iyileşme, eğitim öğretim mümkün olabilir mi?..
Saliha
Gönderi Sahibi
Sadece bir yerde bulunuyor olmak bile şanssızlık olabiliyor maalesef öyle bir çürümenin içindeyiz...
Saliha
Gönderi Sahibi
Sokaklar güvenli değil, hastaneler güvenli değil, okullar güvenli değil. Ülkede güvenli olan sadece mezarlıklar kaldı galiba...
Geçen markette küçük altı yedi yaş bir kız çocuğu,anneanne yada babaanne bilmiyorum.kadin yaşlı,baya bir yaşlı.kiz en az on tane cipsi almış.kadin diyor ki bu kadar para almadım yanıma falan anlatıyor.Bende dedim ki kızım nineni dinle hem onlar çok zararlı... Sadece bunu dedim. Kız çocuğu bana. 1senin kızın değilim!!! 2 SANANE 3 zararlı da olsa ben alacak dediysem alacak!! Ahhh yeminle o sarı saçlarına hayran baktığım iyi niyetime bile kufrettim kendime. Salak mısın da bu kadar duyarlı olmak zorunda mısınİsine baksaydin ya . Kendime saya saya bi hal oldum. Evet belki bananeydi ama Eğitim herşeyden önce evde başlıyordu... Üzüldüm,teyze kusura bakma yavrum falan diyo kıyamam.O da çaresiz!!! Sustum alacaklarımı aldım çıktım. Bu kadar nefret ,bu yaşa inmese iyiydi.çirkefliğin adı özgüven oldu
Saliha
Gönderi Sahibi
@NarsistQueen bizim çocukluğumuzdan fersah fersah uzak şimdikiler😔
Koşarak, severek, aşkla gittiğimiz okullarımızdan korkar olduk. Öğrenciye, veliye, kapının önündeki birine bir şey söylemeye çekinir olduk. Nereye gidiyoruz, ne olacağız böyle biz..
Saliha
Gönderi Sahibi
Evet durum giderek böyle her şeyden çekinip korkmaya başladığımız bir hal alıyor, çok karanlık görünüyor bu gidişat🥺
Reklam
Kitap dostum bence yan bakmasına bile gerek yok bu çağda, bugün yaşanan olay toplumun çürümeye ne kadar müsait olduğunu bir kez daha gösterdi. Gerçekten yazık.
Saliha
Gönderi Sahibi
Sadece bir yerde bulunuyor olmak bile şanssızlık olabiliyor canım, maalesef öyle bir çürümenin içindeyiz... Yorumunu yanıtladım zannedip yoruma eklemişim, dalgınlıkla🥺