·176 syf.····Okunma: 15 Nisan 2026 11:39 Hikayeleri okumaktan çok zevk aldım. Kimisi beni kendine çekmese de kimisini belirli aralıklarla zihnimde tekrar tekrar ziyaret edeceğime eminim. Hikayelerin çok keyifli olmasının yanı sıra okuması zor ve kafa karıştırıcıydı. Su gibi aktıklarını söyleyemem ama sabır edip okursanız bence kesinlikle pişman olmazsınız.