Ve yani aralar o kadar sıkıcı ki ne yalan söyleyeyim atlayarak okudum bazen. Beyza nın bu kadar uzun süredir yazıp böyle bir anlatıma sahip olması çok üzdü çünkü param gerçekten boşa gitti🙃 yaşım 13 falan olsa yani wattpad e yeni başlayan biri olsam sevebilirdim ama yani bu yaşta aşırı basit geldi bana