Puan vermedi·408 syf.····Okunma: 15 Nisan 2026 17:38 *Ben bu sonu kabul etmiyorum*
Evet gerçekten böyle sesli düşündüm kim olduğunu öğrendiğimde. Kitabın ortalarına doğru acaba son bölüm okusammı? Diye defalarca çevirmeyi istedim sayfaları yapamadım bu kadar ters köşe olacağım hiç aklıma gelmezdi. Neden geçmişin yükünü gelecek taşımak zorunda? Neden nasıl bir sürü soru. Gerçekten nasıl bişey okudum diye hala düşünüyorum.
Bu zamana kadar okuduğum Ahmet Ümit kitaplarında hep Nevzat Başkomser vardı benim için onsuz olmazdı ama oldu. Hemde çok güzel oldu. KESİNLİKLE okuyun okutun.