9/10
·79 syf.··
Beğendi
·
2026 126. kitabı
·
1 saatte okudu
·
Okunma: 15 Nisan 2026 19:07
Bazı insanlar kötülük yapmaz ,ama kötülüğe de engel olmaz .. Peki hangisi daha kötü? Haksızlıklara, kötülüğe ses çıkarmamak mı? Ya da şöyle sorayım bir insan kötülük yapmıyorsa ona iyi insan diyebilir miyiz? Belki de kötülük yapmaya fırsatı yoktur o insanın ve fırsatını bulduğunda yapacaktır.. Kaan çocukluğundan beri sessiz kalmış hep olaylara .Evde babası konuşurmuş sadece büyük harflerle. Okulda da öyle. Sorun çıkarmayan çocuk olmuş hep.Sessiz kalırsa sorun yaşamadığı için hep sessizliği tercih etmiş. Ta ki içinde bir değişim başlayana kadar . Sevgilisi Defne yle sakin giden bir ilişkisi var .Çalıştığı şirkette ki Yusuf ise Kaan ın tersi bir karakter .Herkes onu dinlesin ,o konuşsun hep istiyor . Kaan sorumluluk almayı kabul ettiğinde, hayatında riskler almaya başlıyor. Insan psikolojisinin derinliklerine inen ve sosyolojik olarak da saptamalarda bulunan kısa ama etkileyici bir kitap olmuş . İyi insan olmak susmak değildir..İlla ki savaşmadan ,kavga etmeden de insna kendini anlatabilir .Kendime de notlar çıkardım bir hayli .. Kitapla kalın dostlar... Kırılma Payı Yusuf Mehmet Suayı
Kırılma PayıYusuf Mehmet Suayı · Çağdaş Kültür Yayınları · 20268 okunma
··
19 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.