işin aslı böyle bir eser çok zor okunur dedirttirdi bana, böylesine güzel bir dille içeriği bu kadar yansıtabilmek bilemiyorum olağanüstü bir şey.
leto’yu hep çok sevmiştim, bitiminde de sevmeye devam ettim. tanrılaşan bir imparator ve üstün benlikle ulaştığı bu altın yol’u ilmek ilmek işlemesi.. üstlüne üslük cehaletin sınırlarını belli edip gelişime bu kadar gönüllü olması. bilmiyorum cidden en sevdiğim karakterler arasında ilk üçe girdi diyebilirim.
bu kitap bir felsefe kitabı olarak okunmalı, ilmek ilmek işlenmeli ve öğrenilmeli.