10/10
·210 syf.··
Beğendi
·
2026 4. kitabı
Okuduğum en anlamlı kitaplardan oldu. Okuması kolay, akışı sade... Sevgili dostumun hediye ettiği bir kitaptı bu da. hikâye seni yavaş yavaş içine çekiyor. Bir bakmışsın, bir insanın bütün hayatını yaşamışsın. Yu Hua burada dramatize etmiyor. Süslemiyor. Hayatı olduğu gibi veriyor: Acıyla, kayıpla, kabullenişle. Garip bir tarafı vardı bu kitabın; okurken üzülüyorsun ama yine de keyif alıyorsun. Çünkü gerçek bir hayatın içindesin. Herkese uygun bir kitap bu. Ama özellikle sade anlatımı sevene daha çok dokunur. Benim için: Akıp giden ama bittikten sonra içimde kalan hüzünlü bir hikâyeydi.
YaşamakYu Hua · Jaguar Kitap · 202670,7bin okunma
·
13 Gösterim
Yorumlar
Lütfen giriş yapınız.