Sanırım rus edebiyatı pek bana göre değil.
Petersburgun 19.yy sokaklarına bir türlü giremiyorum.
Ne Gogol ne de Dostoveyskide :)
“Bir Delinin Hatıra Defteri” zihnin dağılmasını izletiyor.
“Palto” küçücük bir insanın büyük yalnızlığını anlatıyor.
“Burun” ise tamamen absürt ama garip şekilde gerçek.