·142 syf.··Beğendi
···Okunma: 16 Nisan 2026 18:24 Kitabın ortalarına geldiğimde direkt aklıma gelen Othello idi. Aynı adam, aynı kadın, farklı hikaye.
Birini ne kadar sevdiğinizden çok nasıl sevdiğiniz daha önemlidir. Ve bence asıl önemli olan güvenmek sevmekten daha kıymetlidir. Othello kitabında da düşündüğüm gibi biz hep sırrı çözmek yerine kandırılmayı tercih ediyoruz sanırım.
Dilâşub ve Desdemona size edebiyetinizde güzel uykular dilerim. Merak etmeyin ardınızda kalan adamların yaşamak gibi bir mecburiyetleri var…
Keyifli okumalar dilerim.